Thursday, December 2, 2010

.m.a.k. .m.o.m. .m.u.m.m.y. .u.m.i.

"MOK"



kau bukan bidadari yang turun dari syurga..


kau juga bukan puteri yang asal dari kayangan..

kau adalah permata yang menerangi pintu hatiku supaya aku setabahmu..


when i look at this picca

the memory when you hug me plays smoothly

im sorry for being a stubborn when i was a little child

im not good enough like myself now

you raise me to be a great daughter

now i can see in your perception as a mother even i dont have a children

mom

i scared to be a mother

because i believe in karma 'what you give, you will get back'

when i was a child

sometimes i listen to myself without thinking the effect

but now i realise

better think before do something even it was simple decision

mom 

if i can choose

i want to be born again

i want to be a great daughter as you want

keep hearing you words

know how to taking care of i myself

to be always there for you everytime when your other children cant

never hurt yourself with my uncontrol anger

can protect you from any danger

but it just my imagination only

i thank to Allah because change me when i started know the meaning of LOVE

mom

you are so precious to me

mom 

be a mother was a super great thing in woman life

i want to be one of them one day

but it not easy as ABC

nowadays

the world was really changed

it not easy to raise a children

Allah give me a strength to be mother as you give it to my lovely mother FATIMAH BINTI AHMAD

please long life her

because i need her when i be a mother and forever

mom

you are my love at first sight

i love you when i was born until now '02 Decemeber 2010' and forever







saya bukan anak yang sempurna

tapi saya cuba jadi terbaik

saya tak boleh janji apa-apa

tapi saya tahu saya sayang mak

saya hidup bukan selamanya

tapi mak hidup dalam hati saya selamanya

saya mungkin lupa siapa mak saya

tapi darah saya takkan lupa darah asalnya

saya mungkin cinta dunia

insyaAllah saya cinta Allah dengan nyawa saya

mak sangat indah walau dah tua

sebab mak ciptaanNYA

saya cuba mak

apa yang saya mampu

saya mungkin tak mampu tunjuk sayang saya dengan peluk mak tiap-tiap hari

tapi saya mampu doa mak panjang umur setiap hari

saya mungin tak mampu call mak hari-hari

tapi saya mampu doa keselamatan mak sepanjang hari

saya mungkin tak mampu cakap depan-depan "saya sayang mak"

tapi hati saya mampu ucap "saya sayang mak" tak kira jauh atau dekat saya ngan mak

terima kasih mak sebab lahirkan saya

sebab kandungkan saya 9bulan 10hari

sebab sekolahkan saya

sebab masak untuk saya

sebab mendidik saya dengan cara mak sendiri

sebab faham saya seorang remaja

sebab terima saya seadanya

saya saya saya saya saya saya saya saya

SAYANG

CINTA

"mok"

saya..







p/s:some people told me butterfly is beautiful but to me mothers heart is super beautiful..

i love the way you mad at me..





1 comment: