Thursday, February 17, 2011

.s.m.i.l.e. .c.a.h.

hari yang tak berapa nak sempurna harini
okay test math entah apa2 aku jawab

mak ayah cah mintak maaf dulu awal2
saya tau kamu takkan marah walau result saya tak best
tapi saya tetap rasa bersalah

test harini soaln tak susah mana tapi xboleh nak fikir baik2
dapat jawab 2soaln dr 4soaln
dah syukur dr tak terus kan
yang jawab tu xpasti betul tak
sebab lelah aku dah melanda sejak semalam...
malam semalam dapat tidur 1jam setengah je
sebab lelah agak teruk
sampaila sekarang masih tak okay walau aku dah telan 3 pil
aku paling tak suka makan pil
sebab dalam tu ade dadah
tapi orang cakap pil lebih baik dari inhaler
walau nak baik tu lambat
kesan telan pil
tangan dah terketar2  nak jawab test pon selalu silap tulis
dahla nak jalan pon tak larat
nak cakap pon tak boleh
habis test aku balik naik tangga woo(hampir 200 anak tangga)
takde sape boleh bayang rasanya camne cuma yg hadapinya je tau
sakit sangat 

mak ayah saya taknak korang tau saya tak sihat sekarang
sebab taknak kamu susah hati
jangan risau
saya kuat tau
Allah dah jaga saya
=)
saya faham Allah nak kurangkan dosa aku ni
sebab tu bagi saya dugaan sikit
saya cuba tak nangis tau
=)

p/s:setiap yang sihat akan sakit dan setiap yang hidup akan mati...=)hargailah orang yang tersayang, tak semestinya kat luar nampak sihat tapi dia hakikat sebenarnya dalam kesakitan...because it hurt too much...

No comments:

Post a Comment